Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Siberian Husky - 2 februari 2009 20:48


I lördags var jag på en liten krogsväng, jag drog med mig L ut på Ferrum. Det var si så där kul faktiskt, men det dög.

Träffade en del "kändisar" i alla fall och det är ju alltid kul men i övrigt var det ganska boring.


Väl söndag och jag fick äntligen träffa mitt lilla busfrö, och då pratar jag inte om hunden faktiskt. Pontus blev lite glad att se mig i alla fall. Tror faktiskt hundarna visade sin glädje lite mer än vad han gjorde. Sån är han.


Och så har vi måndag.... Jobbigt, trött, seg, ont i kroppen jag tror att det här var bland de hemskaste måndagar jag har varit med om på länge.

Jag mår väl si så där just nu, allt känns ganska tungt. Att fara runt å inte ha någon direkt fast punkt i livet nu innan jag får flytta in i min lägenhet som jag inte får förän om en månad.


Det känns som evigheter tills dess. Det är väl bara att bita ihop och se glad ut.

Förhoppningsvis går dagarna fort.......


Nu ska jag slöa lite framför TV:n innan det är dags att gå och sova.


Ovido - Quiz & Flashcards