Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Siberian Husky - 22 februari 2009 20:54


Jag och Pontus tog en tur med skotern idag. Vi åkte hela vägen till lompis och sa "hej" åt familjen N.

Det var faktiskt skönt att vara ute och lufta på sig även fast det blåste lite på vissa myrar och så. Men vi frös inte i alla fall.


Senarem åkte jag upp på stan och handlade lite och passade på att tanka bilen också.

Från och med i morgon kommer jag bli inneboende hos familjen N och det är så skönt att man har sådana vänner som de. De är guld värda ska du veta.


Från det ena till det andra så är det inte så länge kvar tills jag får min lägenhet, längtar verkligen mycket nu...

Det här livet man har nu i Alta börjar tära på en lite väl mycket.


Men idag så mår jag faktiskt bättre än på länge, jag behöver bara tänka på en speciell så blir jag glad igen. Känns skönt at veta att man kan vara glad igen att man inte har grävt ner sig totalt.

Från och med nu kan det bara bli bättre.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards